ff

ff

Vem är denna Dolph?

Överallt pratas det om den här mannen, och jag har ingen aning om vem han är. Tydligen ska han ha varit en riktig succé i melodifestivalen, så mycket vet jag. Men lite nyfiken blir man allt,då han hyllas av så många. Jaja...en stilig karl om inte annat.

Igår var jag, Lollo och Jokke(gammal bekant från Västervik) på Jazzå, som ligger vid Järntorget. De har liveframträdanden på måndagar, där vilken schomme som helst kan gå upp och spela/sjunga vad de känner för. Det var ett mysigt ställe, och en hel del grymma insatser. Blev mycket sugen på att gå upp själv och sjunga något,men vad? Förresten sjunger jag som en kastrerad älg,och är dessutom dålig på texter...:p En trevlig kväll iallfall.

KICKSTART MY WEEK

5 kommentarer:

  1. Haha, kastrerad älg ;)
    Jag saknar dig Milla! <3

    SvaraRadera
  2. kan alltid gå upp o sjunga shut up ad sleep with me, du kan ju den låten så bra :D

    SvaraRadera
  3. hahah inte sant detta, vem är det där? vi missa ju melodyfestivalen måste ha en melodyfestival kväll hahahaha!!!!
    han kanske heter britt marie? :O

    SvaraRadera
  4. Sandra: haha eller hur,den här gången ska jag sjunga den för allmänheten och inte till EN person(oops fel person)

    SvaraRadera
  5. Steffi: Det undrar jag också,tydligen var han med i någon slags kalsongreklam förra vintern:p
    mm!

    Jag äääääälskar schlager,tyvärr är det inte alls på samma nivå längre men ändå.:)

    BRITT MARIE<3

    SvaraRadera