ff

ff

FREDAG

Idag hade jag tenta, och det gick ungefär lika bra som tentan jag hade förra veckan. Fan då. Skulle kunna gå på mig själv ganska hårt för detta, men väljer att inte göra det. Jag har faktiskt inte alls struntat i att plugga, tvärtom. Kan jag rå för att jag har dåligt minne, eller?????

Jaja. Plåster på såren är att när jag skulle rensa min pärm förut (jag har en pärm som jag slänger in alla "viktiga" papper i. Djävligt ostrukturerat, men de finns i alla fall där) så hittade jag ett gammalt lönekuvert med drygt tusen spänn i. Nice! En annan grej är att jag endast har 300 riksdaler kvar tills nästa fredag. Det blir en utmaning. Jag skulle iofs kunna plocka åt mig lite av mina nyfunna pengar. Men icke! Det behöver förresten inte bara vara negativt att vara pank. Till exempel. Jag har inte tvättat mina fönster sedan jag flyttade in i min lägenhet (ooops ca 3 år sedan) och tänkte att det kanske skulle vara en god idé att göra det i helgen. Men jag har inget fönsterputs hemma, och utan fönsterputs kan man ju inte putsa fönster. Och utan pengar kan man ju inte köpa något fönsterputs. Vad synd :(:(

Det får bli en soft helg, är fan slut. Fast imorgon ska jag till Friskis & Svettis och köra ett pass Dans Fuego, ha.








It's in the water baby

It's in the pills that pick you up
It's in the water baby
It's in the special way we fuck
It's in the water baby
It's in your family tree
It's in the water baby
It's between you and me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar