ff

ff

jetsetlivet!!!

Förra helgen var Åsa och jag på spa i Stenungsund. Omgivningarna var fina, men själva spat var ganska B. Det såg typ ut som en simhall. 2 bassänger inomhus, kalla. 2 utomhus, kalla/varma det fick vi aldrig veta då de alltid var fulla. I priset ingick entré till discot, som ägde rum i hotellbaren. Det kom verkligen massa folk utifrån för att besöka detta jippo, det kanske säger en del om hur mycket det finns att göra i denna socken. Men jag tyckte att det blev en festlig och rolig kväll. 2 äldre herrar bjöd upp oss till buggdans, jag skrattade ihjäl mig och flög med som en gammal trasa när han skulle hålla på att snurra mig 7000 varv. Jag färsökte ge en kille en komplimang genom att säga att han var lik Samir. Han tyckte verkligen inte att det var en komplimang, och protesterade mot att de skulle vara lika. 

Det bästa var att få komma iväg att umgås med Åsa, lite ordentligt för en gångs skull. Oftast blir det en fika då och då. Vilket inte alls är fel det heller, jag älskar att fika! Men det är härligt att få umgås lite mer ibland.
Jag orkar blogga om sugigheten med spat men orkar ej fylla i deras formulär, om hur vistelsen upplevdes. Med detta vill jag säga. ?.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar