ff

ff

Dessa band ska jag se idag:

  • Bright Eyes (!!!!!!!!!)
  • Brandon Flowers
  • Coldplay
  • Glasvegas
  • Serenades (Nytt projekt med Markus Krunegård, jihaa)
  • The Ark ( Gamla hederliga dem)
Detta har jag med mig i min festivalväska:
  • Plånbok
  • Kamera
  • Bok (att läsa i pauserna)
  • Cashewnötter (ifall det inte finns langos. Men det måste det göra, annars tänker jag dö!)
  • Deodorant (jag svettas redan)
  • Jacka (svenska sommarkvällar kan kännas som svenska vinterkvällar. Eller ja, nästan.)
  • Biljett (en förutsättning!)
  • Tamponger (Ett litet lager. Att tyda av min almernacka ska jag ha mens vilken dag som helst. Vill skydda Slottsskogen ifrån blodbad.)
  • Pappersnäsdukar (Ett litet lager. Jag känner mig själv rätt, och vet att det alltid finns risk för näsblod, framförallt vid höga temperaturer. Vill skydda Slottsskogen ifrån blodbad.)
  • Cigaretter + tändare (i väntans tider funkar det alltid att röka.)



Mot Sherwoodskogen! Eller rättare sagt,Azaleadalen. Nåja!!!

1 kommentar:

  1. Åh Milla, lyllo dig som ska få lyssna på massa bra musik och äta massa god mat!

    Jag ska åka till Hultsfred för Västervikstidningen, gå in gratis och göra roliga reportage och recensioner :) Ett reportage ska vara om festivalmaten! Längtar redan!

    SvaraRadera