ff

ff

du måste vara blind/ för du kan inte se när löven faller ner/hur ful jag är

Hej, jag mår illa.

Anledning? Jo bland annat innehållet i glaset på bilden nedan. Hade iallafall en helt underbar kväll igår! Har överhuvudtaget haft ett väldigt fint veckoslut. Jag var och lämnade mamma vid bussen för några timmar sedan, och tycker att det känns lite tråkigt nu. Brukar alltid vara lite nervös när jag ska ha besök, bara för att jag har svårt för att ha någon så tätt inpå, tycker att det är jobbigt. Men det har varit roligt med sällskap, och jag har sovit som någon slags kung i min soffa. Och skoj har vi haft! Vi har suttit på uteserveringar, gått på Liseberg, gått på konsert, druckit vin, pratat, käkat massa goa grejer, strosat omkring i Haga, osv.....


Mästerfotografen strikes again!!!
gÖtT kÖtT
Ser inte servitrisen lite ut som kronprinsessan Victoria på den bilden????
Mamma+ öl



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar