ff

ff

livmoder/livfader, moderkaka/faderkaka/moderbulle


Men titta så söt!!

Hej, jag ler fånigt och glänser. Hej då.

SOLO alltså, vilken dötrist tidning. Har iofs bara läst/bläddrat igenom ett nummer, men känner inget större sug efter att ge den några ytterligare chanser. Men jag köpte den för att en liten fågel (Jasmine) viskade i mitt öra att hon chockat konstaterat att jag var med i ett nummer. För en tid sedan deltog jag i en enkätundersökning som berörde ämnet gruppsex (berörde...gruppsex...hahahahahaha), och uppenbarligen kom mina efterblivna svar med iallafall. Jag svarade verkligen fruktansvärt oseriöst, men det de tog med i tidningen var det som ändå lät något mer seriöst. Eee, fail. Tänkte att det hela skulle betraktas lite med glimten i ögat, men nu när jag läste det lät det så himla allvarligt. Aja, det handlar bara om några futtiga rader.

Fick förresten en bikini på köpet. En rosa. Minimala trosor. Vilken målgrupp riktar sig tidningen till, det undrar jag. 10-åriga flickor? Obviously, iom att de djävla trosorna inte ens täckte halva min skinka. Långt ifrån halva faktiskt. Blir trött på att alla trosor ska vara så förbannat små. FÖRLÅT FÖR ATT JAG HAR ETT ASS!!!!!!!!!!!! :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar