ff

ff

Är jag bra på att måla hjärtan eller?

Igår kollade jag på Eldkvarn! De uppträdde på Götaplatsen, och jag var där i sällskap med gulliga Louise och gulliga Mirja. Vi peppade innan genom att skråla med lagom mycket inlevelse till Fulla för kärlekens skull. Den låten är så vacker att jag dör en smula inombords. Jag ville ha Plura, men fick honom inte. Men jag var ganska glad ändå. Fast sedan ramlade jag i gräset, för det var så hiskeligt halt. Min arm är lite tjurig idag.

Snart kommer pappelipappa hit och hämtar mig med lastbilen, sedan drar vi till Småland. Lätt att jag ska käka pizza i helgen! Vimmerby har bästa pizzan, tro mig.

Jag ska även dra till Linköping och operera mitt öga, då också det är rätt så tjurigt. Så bloggar jag inte på ett tag är det för att jag inte ser något, okej? Jag vill påminna er om att jag inte är någon Mozart som kan spela vackra melodier på piano med ögonbindel, skriva utan att kunna se tangenterna, osv.

2 kommentarer:

  1. Jag är också kär i Plura! Vilken man! Vilken röst! Vilken penna! Gah!

    SvaraRadera
  2. fina bilder från resan verkligen jätte kul att se hur du har haft det :) försökt smsat dig några gånger under din resa för att kolla läget men jag tror inte du fått dom eller så kanske du inte kunde svara ;) det antog jag då du var rätt långt bort från oss här i götan ;)

    mvh Gina black hahaha

    SvaraRadera