ff

ff

Innan mitt hjärta slutat slå, skicka ett vykort älskling! Hur ska jag få dig att förstå? Jag vill ju va din älskling!

Imorgon börjar jag skolan, det ska faktiskt bli ganska roligt. Känns precis i rättan tid.

Tycker att jag har haft världens bästa sommarlov. Inte fläckfritt, inte det minsta (nej det känns ju inte ens särskilt realistiskt!), men ack så bra. Jag är glad för varenda dag, från första till sista. Det har varit så djävla omtumlande. Får iallafall en fin känsla i kroppen när jag tänker på det.

Trots alla grubblerier och tradiga tankar, all oro och ångest, så måste jag säga att livet bara blir bättre och bättre. Vissa delar av det kanske blir sämre, men över lag så blir det bara allt roligare att vandra omkring här på jorden! Eller nu ska vi inte låta överdrivet optimistiska... roligt är väl fel ord. Men alltmer trivsamt. Allt mer spännande. De stunder då jag inte grämer mig över framtiden...och bara ser elände framför mig...så är jag faktiskt väldigt nyfiken och förväntansfull.

Om inte annat kan man välja att dö kladdkakedöden. Jag återkommer med fler detaljer om denna, när jag fått en exakt beskrivning av Lollo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar