ff

ff

I got my cock in my pocket/ and it's shovin up through my pants


Jag och lilla Lolo var på Iggy häromveckan, vilket var grymt. Så djävulskt röjig han är den mannen! Alltid. Oavsett xxxxx antal födelsedagar på nacken, oavsett slitig livsstil. Inte nog med det. I kön på väg in till Grönan stod Jocke Thå. Jag kissade nästan på mig. Fick rosiga kinder och så. Såg honom även när vi köpte öl, vilket gjorde mig ännu mer stirrig.
<<<<< såhär typ såg han ut


Överhuvudtaget så var det ett mycket angenämt Stockholmsbesök. Eller angenEmt kanske som man säger tex i tEby. Förlåt om jag är lättroad, men 08dialekt slutar aldrig att roa mig. Hihi.

Hursomhelst. Jag var bara där i ett dygn men fick mycket uträttat. Hann se Iggy då. Hann hänga hos/med Lolos underbara morfar. SÅ charmig! Plus att jag tycker att det är förbannat coolt att han aldrig i hela sitt liv har druckit någonting starkare än lättöl. Och att han kan runskrift+ en massa språk. En vis man som jag hoppas att jag får träffa igen.

Träffade Natta, som jag inte träffat på typ 3 år. Underbart! Besökte även Therece i hennes nya hem, fast hamnade snett på vägen. For till Blackeberg istället för Vasastan. En rejäl omväg. Kände mig som en hotad karaktär i en Ajvide-roman.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar