ff

ff

MVH jättejätteengagerad bloggare

Eller så. Jag har inte varit så sugen men denna rangliga sommarkväll är jag det. Jag ljög förresten när jag påstod att jag inte varit sugen, för det har minsann kliat i fingrarna vissa stunder och dagar. Saken är den att jag inte har fått tummen ur, så att säga.

Tänkte göra någon slags sammanfattning av den här sommaren, men väntar tills den faktiskt är slut. Typ några veckor kanske. Jag är fortfarande inne i den...jag kan väl för guds skull få skaffa mig lite distans innan minnessmörjan påbörjas.
Lyssnar på Suede och dricker kamomillte med lukt av champinjon. Har äntligen lyckats hitta vägen upp till skansen lejonet. Sjukt otrevlig och deppig utsikt därifrån. Ett så inihundans stort industriområde med massa lastbilsflak, Göteborgs baksida, så väljer jag att benämna den vyen.
Köpte Kentcigg bara för att jag gillar Kent. Även förra veckan lät jag mitt ciggval styras av omslaget. Då var det rosa. Kände en kraftig stank så snart jag öppnat paketet. "Rose" var en detalj som jag inte observerat då jag stod i kassan. Luktade billig, äcklig ros-tvål.

Imorgon ska jag och Lollo till Stockholm och kolla på Iggy Pop...wohöööö.

En så satans bra grej är att det bara kommer att finnas vegitariskt käk på Way Out West i år. HEJAHEJASÅHIMLAMYCKETHEJA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar