ff

ff
Inatt drömde jag att jag träffade en kille som jag skulle/ville ligga med. Saken är den att jag tvekade, då jag tyckte det var pinsamt att jag hade så fula trosor på mig. De trosor jag bar i drömmen brukar man (har jag för mig) kalla för mamelucker, och går även under namnet mormortrosor. Jag brukar bära dem även i verkligheten, och tycker personligen att de är sjukt snygga. För att inte tala om bekväma!! Här snackar vi rejäla, stabila bomullstrosor och inte några minitrosor av sammet...siden...whatever.

Tyckte att mitt beteende i drömmen påminde rätt mycket om den där scenen i Bridget Jones dagbok...

Jaja, jag hyllar i alla fall den här gigantiska sortens trosa. Fast mina egna är iofs inte så gigantiska, tyvärr. Tycker det är charmigast när de verkligen är huuuuuuuuuuge, typ storlek 100.

Jag har även ett par rosa/vitrandiga!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar