ff

ff

that joke isn't funny anymore

Idag gick jag upp vid ca. 19.30, det är djäävligt sent för att vara jag. Har ägnat hela dagen med att bara ligga och dra mig, så att säga. Drabbades först av dåligt samvete för att jag inte gjort någonting vettigt alls, men skippade de tankarna ganska snart. Det är definitivt inte ofta jag har sådana här slappdagar, så det får faktiskt vara okej...
Och vadå inget vettigt alls, jag har faktiskt hunnit med både det ena och det andra. Käkat på Donken, köpt godis, ätit godiset, kollat på Big Brother. Fast det sistnämnda vet jag inte om det skulle vara så himla vettigt.

En grej som inte är okej är att de ska bomma igen Systemet på mitt torg. Mycket sorgligt!

Nej om man kanske skulle ta och besöka sängen? Den som inte har varit särskilt välbesökt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar