ff

ff

Torsdag

Den här veckan har gått skitfort, verkligen..

Tillbringade gårdagen och dagen innan den, på Tjörn. Min klasskompis bor där och vi tänkte att det kunde vara nice att åka ut dit och slutföra vårt grupparbete. Utmärkt idé! Vi hade det hur bra som helst. Åt och drack massa gott, snackade skit, gosade med hennes söta hund, och sådär. Och vi blev klara med vårt arbete:)

Det var skönt att komma bort ifrån stan lite. Vad gäller resor, så är mina krav tämligen låga. Att åka till andra sidan stan, ser jag bara det som något av ett äventyr. Och Tjörn....å det är verkligen underbart där. Det är vackert, och luften känns lättare att andas än här. När jag låg på klasskamratens soffa och skulle sova i tisdagsnatt, bara log jag. När jag vaknade log jag. Sedan skedade jag med hunden, och log ännu mer..:p Det kändes lite sorgligt att åka därifrån, trots att jag är ganska hemmakär. Den där grejen med att bo i ett litet hus på en ö...aa det känns lockande alltså.

Idag när jag var på Hemköp, träffade jag min snygga granne. Vi snackade och hade sällskap hem. Jag ville aldrig gå därifrån, hahahah. Jag tänker börja stalka honom! Det enda rätta.










2 kommentarer:

  1. det där ser ju för bra ut!!fattar att ni hade det gött. man skulle ha sig en sommarstuga på typ styrsö, barre å ta båten över när det blir helg!!! åå drömmen om hus och natur............. blir väl så när man bor i betongdjungeln

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅ åka båt....mysfaktorn= hööög som husen i betongdjungeln.
    MEN som Ayo säger " Känn dig aldrig fången i förortsbetongen"
    Bara för att han inte gillar båtar (suck)

    SvaraRadera