ff

ff

Dagens 3

1. Psykologbesök
Mycket givande, i vanlig ordning. Trist bara att 45 minuter går så fort. Med tanke på vilken djävla pratkvarn jag är kan det ibland kännas väldigt frustrerande att jag aldrig hinner säga ens en tiondel av det jag vill ha sagt.
2. Mentorskap
Mina lärare har äntligen lyckats fixa en mentor åt mig. Hon heter Lena och jobbar på Mölndals Bibliotek. Jag ser mycket fram emot detta, tycker det ska bli jättekul att träffa henne. Kom igen Lena!!!
3. Internetbank
Efter upprepade påtryckningar ifrån vänner och bakanta har jag nu dissat mina älskade postgiroblanketter. Har precis invigt min säkerhetsdosa, (eller vad det nu heter) det tog väl bara sådär än 20 år. Jaja, fascinerande liten pryl. Jag vet att jag är efter, men jag är till viss/stor del ganska konservativ när det gäller vissa grejer. Som internet till exempel. Uä. Just det ja.. när jag tog en titt på mitt konto fick jag se att jag hade ytterligare ett (konto). Det är mer än vad jag kan minnas. Dessutom var det minsann några tusingar på det. Kan det vara möjligt? Då blir jag lite lycklig.

1 kommentar:

  1. haha va? skaffa du internetbank nu? =D vad söt du e, föresten sorry att jag inte svara på smset sen, hjälpte tobbe o lina o flytta.
    meeeen känner så hära då va
    VILL HA DIG I MÖÖÖRKRET HOS MEEEEJ ! *fast nu e de mkt solsken ute* hursomhaver . miss u a lot! Pusss/Maria

    SvaraRadera