ff

ff

vinst och produktion/deras jävla religion/offrad in maktens altare/slagen i blod


Det är natt och här sitter jag och lyssnar på Shiitsystem och är alldeles för pigg för mitt eget bästa. Fan, det är ju en lång dag i morgon. Ska upp tidigt och packa min väska, sedan hänga med min moster till jobbet och skriva klart min tenta, sedan hänga på stan, sedan åka buss i en driljon år. Sedan ska jag så småningom landa i min säng i Backa, tillsammans med min saknade elefant.

Kom precis hem efter att ha följt Terece till tunnelbanan. Eva och jag bjöd hem henne på middag ikväll, vilket var mycket trevligt:) Hon hade med sig både vin och efterrätt..sweet. Vi babblade massor och lyssnade på Håkan Hellström.

Jag ljög när jag sa att jag var pigg, det är jag inte alls. Nu ska jag skriva en sådandär skittråkig Facebook uppdatering.

HAR PRECIS KOMMIT HEM. DET HAR VARIT EN HÄRLIG DAG!!!LILLAN VAR LITE LEDSEN FÖRUT, MEN SOMNADE NÄR HON FICK LITE VÄLLING. NU SKA JAG BORSTA TÄNDERNA. SEDAN SKA JAG LÄSA TIDNINGEN. IMORGON SKA JAG TILL TANDLÄKAREN.NU SKA JAG GÅ OCH LÄGGA MIG HOS MIN ÄLSKLING. GODNATT.

...saken är den att de där skittråkiga Facebook uppdateringarna som folk envisas med att hälla i ögonen på folk( en av anledningarna till att jag bangade Fejan) i mångt och mycket liknar mina egna blogginlägg. Meningslöst crap som inte rör någon ryggen:p Men tycker det är ok sålänge man varierar sig en smula. Blandning mellan Svensson och typ....Crawford eller något.

Jaja . Nu ska jag borsta tänderna. Sedan ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar