ff

ff

One more nail in the coffin, one more foot in the grave

One more time I'm on my knees and I'm trying to walk away
How has it come to this
I've said it once, I've said it twice, I've said it a thousand fucking times
That I'm ok, that I'm fine, that it's all just in my mind
But this has got the best of me and I can't seem to sleep


När jag vaknade i morse mådde jag piZZ och lyckades inte ta mig upp ur sängen förren efter 16 någongång..var helt enkelt för yr och illamående. Men jag tror nog att jag lyckades sova bort det mesta av febern, för nu mår jag betydligt bättre.! Kunde efter en titt i spegeln konstatera att jag tappat min läppring i sängen och förstod att det skulle bli ett omöjligt uppdrag att få i den igen. De där djävla hölen alltså, de har en förmåga att växa igen så fort dom får chansen. Körde i alla fall igenom en stav, vilket resulterade i att underläppen växte till en storlek som motsvarar en hel käft, cirka gurka. Jaja, den lugnar väl ner sig. Lär ju inte kunna sova på år och dagar nu bara för jag sovit hela dagen.
Inleder min nattvaka med att kolla på Trainspotting, en av mina favofilmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar