ff

ff

69 ögon,32 fötter,122 knäskålar

I've been so lonely lonely without you
Two thousand years feeling nothing but blue
Wake me take me let me put my spell on you
Dreamtime eternal the waiting is through


Tog en trevlig söndagspromenad förut,och visst det var helt okej att vandra själv...men en dag som denna skulle det suttit fint med en söt liten vovve som sällskap.




Jaha då börjar även denna helgen närma sig sitt slut,och det är dags för någon slags summering.Fredagen var rätt grym på alla sätt. Efter mycket om och men fick jag min hemtenta inlämnad,vilket kändes otroligt skönt och roligt.Pysslade,tvättade m.m.m.m.m sedan drog jag hem till Helena och förfestade. Efter några timmar blev det Sticky och 69 eyes.... och daaaaamn va bra de var,nu vill jag såklart se dem igen!!!!!Jyrki är sexig,trots att han dansar som en 12årig liten flicka på ett mellanstadiedisco.Efter Sticky drog vi vidare till Rockbaren, där det faktiskt var svinkul. Mycket roligt folk,schysst musik(det är det iofs alltid)och så vidare så vidare.

Lördagen bestod till ganska stor del av att vara svinbakis tyvärr,men synd att klaga då det var självförvållat. En rolig fylla har sina biverkningar,hmm....
Men jag vaknade till liv tillslut,och promenerade in till stan för att hänga med Gina och Yasmina(hehe)en mycket trevlig kväll med mucho fjortissnack och asgarv.Jag älskar deras historier!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar