ff

ff

fredag.

Känner mig både på och av en dag som denna. Men skulle en sådandär GLAD O GO GÖTEBORGARE ÄNNAAAAA sväva förbi här,skulle jag inte stämma in om man säger så.
Nej är mer sugen på något stillsamt. Kanske gå hem och lägga mig på sängen, tända ljus och lyssan På underbara Marilyn Manson hela kvällen(eller fram till tio när Karlavagnen börjar)

Jag har i stort sett inte pluggat någonting senaste dagarna,och känner mig därför som en lat djävla skitstövel. Samtidigt känner jag mig alls inte speciellt dålig, utan bara mänsklig. Jag brukar inte vara så värst lat annars. Brukar faktiskt vara hyfsat sugen på att lägga tid och energi på skolarbete, ser det som en naturlig del av veckan. Men denna veckan har jag varit trött,grinig, stressad över annat och så vidare. Plus att jag helt enkelt har känt för att softa lite,vilket jag också har gjort. Kanske det är okej att ha de veckor då man faktiskt inte orkar vara sådär fruktansvärt ambitiös. Eller så är det helt åt helvete fel,vad vet jag.

En sak som jag absolut inte är nöjd med är att det har blivit en hel del surfande på helgon,facebook och dylikt.DET är waste of time på hög nivå.

Blir förmodligen inte så mycket skolarbete utfört under helgen heller, jag har nog i princip nästan redan bestämt det. Men istället för att sitta och grubbla över hur usel jag är så tänker jag göra det bästa av situationen. Ägna tid åt mig själv, mina vänner och bara lite allmänt småpyssel. Skolan kan ta sig i röven denna vecka, men nästa vecka kan den ta sig på något trevligare ställe...då är jag nog på igen.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. TWIGGY!!! Jävlar vad kär jag var i honom då!

    SvaraRadera
  2. haha ja det minns jag allt!!!inte så konstigt visserligen,han är heeet.

    SvaraRadera