ff

ff

datumet får tala för sig själv.

“Vet du vad noll gånger noll är? Så mycket bryr jag mig om vad folk snackar för jävla skit"

Schysst resonerat Elin,kul att du kan ta det så coolt.


Mitt huvud är fullt av 1000000 ostrukturerade tankar som jag omöjligt verkar kunna samla. En sak vet jag, och det är att jag är fett patetisk i många avseenden. Vem är jag att snacka en massa horigt skit om folk,då jag är likadan själv(om inte värre)en många andra. Det är så pinsamt.Så pinsamt!!!!!

Känner för att tjuta när jag tänker på hur jag förmodligen betraktas i andras ögon. Vill inte jag göra intryck av att vara en smart,bra,trevlig tjej?vilket skämt,väx upp. Helena sa att det förmodligen står i bibeln någonstanns att man har rätt att fela ibland. Men detta handlar inte bara om att fela ibland,utan om hela min attityd,och om hm kroniska handlingar(?)

Jag är rädd om er,men visar det på helt fel sätt.

Frågan är,om jag nu är så ledsen,varför inte göra någonting åt problemet?Har minst sagt ett hum om vad som borde göras(inte göras).




Vet inte vad jag vill(eller vet jag det?). Men så länge det/jag är som det är bör jag inte bli förvånad varje gång ångesten gör sig synlig,då den ångest som jag nu sitter och gräver ner mig i har skapats helt frivilligt av mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar