ff

ff

Sista dagen i Småland....

.....Var vi i Rumskulla hos Pia och Tobbe,Sofias bästa vänner sedan länge. Vi spelade Wii,vilket var sjukt kul, gosade med deras djur,käkade och snackade skit. Sedan Sofia flyttade har de tagit hand om hennes katt Zigge, som också jag hade hand om i några månader. När han bodde hos mig fick jag psykbryt på honom nästan exakt hela tiden...men nu var det riktigt roligt att träffa honom igen.Han är kanske lite gullig ändå..och jag kan t.o.m sakna honom lite ibland:)



                                       Jag vill också ha ett Wii!!!


                                        Doris.Seriöst jag spyr för att hon är så söt
                                         ZZZZZZigge
                                       why so serious?
                                          Fiona älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar