ff

ff

My fall will be for you My love will be in you If you be the one to cut me I will bleed forever

Inleder denna onsdagsmorgon med att sitta och äta banan vid datorn, så tangenterna blir alldeles kletiga.

Igår sökte jag jobb på Kondomeriet. När jag var därinne stod det en äldre, stum man och låtsades knulla sig själv i röven med en dildo.Förstår ni vilken intressant plats detta skulle vara att jobba på!

Efter mitt jobbsökande pallrade jag mig iväg till Tynnered, och söta lilla Lollo. Hon hade tänt ljus och bjöd på romantisk(svingod)middag.Sedan spelade vi kort, åt pepparkakor och drack vaniljte. Vi spelade något spel i samma stuk som TP, och det är pinsamt hur mycket jag suger på sådant. Saknar jag totalt allmänbildning?Man börjar ju undra. Och så frågade jag Lollo hur det egentligen stod till i (T)haiti. Bra att man har koll på läget iallfall.

Nu ska jag plugga informationspolitik....Tur att man kan låtsas vara bildad iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar