ff

ff

And I Love You, If You Let Me

Det är lördag, och jag sitter i nattlinne och kollar på nyhetsmorgon och har precis käkat frukost.En lagom trevlig lördagsmorgon med andra ord:) Frågan är varför våran nationalsång suger så hårt? Varför tar vi inte vårat förnuft till fånga och byter till jag trivs bäst i öppna landskap istället. UffeUffeUffe.

Ikväll är det maskerad hos Jossan, men jag har nada att ha på mig. Ingen inspiration och inga pengar. Så jag får klä ut mig till mig själv. Eller till en påse(Åsas och min nödlösning) Det ska iallfall bli trevligt, och ryktet går att vi ska till Sticky efteråt, så det blir nog nice.Igår jobbade jag till 9, sedan åkte jag in till stan och mötte upp Helena och MIx På City Pub. Vi tog det bara lugnt, satt och snackade lite och så. Jag var där typ en timme, sedan åkte jag hem och drack te och kollade på Alien 3. Tack Jasmine darling för att du introducerade mig för de filmerna!

Imorgon är det val och jag tänker självklart rösta. Har fortfarande inte bestämt mig helt på vad, men jag har några säkra alternativ.

Nu ska jag fortsätta ha det soft och trevligt en stund, sedan ska jag cykla till affären. Min gulliga pappa var här förra veckan och lämnade min cykel, och det är helt underbart att kunna cykla igen. Sommarpoäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar