ff

ff

Praise The Lord And Pass The Ammunition

Jag är hemma och mellanlandar lite, och lyssnar på Serj Tankian. Elect the dead är en grym skiva som jag lätt kan rekommendera.

Min helg har varit nykter,soft,trevlig,snorig och rätt så bra. Jag har fikat,kollat på film, läst ut Jenna Jameson boken,hängt, och haft det allmänt bra. Idag gick jag upp i ottan(överdrift) för att bege mig till kyrkan. Frågan är om herrens hus verkligen är något för mig. Temat med predikan var ungefär "det finns inget större en människa kan göra, än att tvätta någons fötter" hmm,ja någonting sådant. Hade lite svårt att ta till mig det prästen pratade om,jag kanske helt enkelt inte är så djup. Förresten var jag alldeles för okoncentrerad. Mina tankar vandrade iväg åt tusen olika håll hela tiden. Sex,mat,alkohol,vädret,vännerna och mycket mycket mer. Hursomhelst så var det rätt trevligt att sjunga en lite truddelutt. När jag hade smitit från gudstjänsten åkte jag in till stan och käkade lunch på Andrum. Sedan träffade jag Elin. Vi drev omkring lite på stan,sen köpte vi varsin glass. Ikväll är det åter dags för skräckbio, denna gången med Helena och Ellinor. Ett ganska perfekt avslut på veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar