ff

ff

WOW


"Don't be surprised I can look you in the eye It's hard to take you serious when you take me Inside"


Någon form av sammanfattning av Metaltown vore kanske på sin plats. En väldigt trevlig festival med bra musik,skitmycket människor,sol,gott käk. Höjdpunkten(och anledningen till att jag bangade Peace and Love)var som väntat Marilyn Manson. Fjärde gången jag såg dem, men definitivt inte sista. Det var en upplevelse som heter duga, de var bara så underbara. Så himla kul också att Twiggy är tillbaka igen,han och Manson är så gulliga ihop:) Den där människan borde få en Oskar eller något, för alla lyckliga stunder han har bidragit till i mitt liv.

När Metaltown var slut igår, drog jag in till stan och mötte upp Åsa. Vi hoppade på en vagn och åkte till Bellevue för att festa loss på Club Freakshow(http://clubkid.wordpress.com/2009/06/10/premiar-club-freakshow/) Det var galet och roligt. Dessvärre så var jag klumpig nog att glömma min väska på bussen hem:/ Imorgon ska jag ringa västtrafik och se om de har fått in den,men det känns ganska kört. Har köpt ny mobil idag iallafall. Det positiva i all skit och dumhet är att den är rosa.

Det har iallafall varit en bra söndag. Jag sprang lite ärenden på stan, sedan hängde jag med Helena till Tjörn, där hon kommer ifrån. Hon fyller år imorgon, så hon skulle bli lite firad av sin familj. Jag kan ärligt säga att den där ön är det mysigaste/vackraste/bahagligaste mina ögon vilat blicken på sen jag flyttade till västkusten. Idylliskt är bara förnamnet. Helenas mamma bodde i ett jättefint hus,jag blev minst sagt imponerad. Vi grillade, sedan cyklade vi till havet och badade. Det är pinsamt uppenbart att jag inte är någon klippbadare. Jag skrek och fick panik av allt äckligt sjögräs,och vidriga små brännmaneter...haha.

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt. Jag har städat/organiserat/planerat så att jag känner att jag har koll på läget.Skönt!

2 kommentarer:

  1. kul att du kom på club freakshow :*
    och kul att du hade roligt.
    vad händer i veckan? :)

    /stefani

    SvaraRadera
  2. Roligt att vara där:)
    hmm. jag ska väl sitta hemma och tjuta för att alla ska på Arvika eller något. Skämt åsido. Jag ska jobba litegrann,annars har jag mest tänkt att njuta av solen och bara ta det lugnt.vad har du för planer?Du ska inte med på Thåström på torsdag?:)

    SvaraRadera