ff

ff

Nu förstår jag varför ni gråter

Igår fick jag ett konstigt samtal från ett okänt nummer. "Hej Camilla,hur mår du?Det är jag som körde dig i taxin igår" Vafan nu då!Varför hade han mitt nummer? Jag fick lite smått panik och slängde på luren. Han ringde upp igen, då gav jag luren till Sandra, som låtsades vara jag. Tydligen hade vi(han!!!!)pratat om att vi skulle ses på söndagen och att han skulle bjuda mig på bio och middag. Sandra låtsades vara aspå och sa typ" Men kom hem till mig,jag bor på Hisingen.Kom nu!!!!!" Han verkade inte sen att banga, och sa att han skulle ringa upp om 20 minuter. Då bestämde vi att Ville skulle svara och låtsas vara min pappa. Så han svarade när taxigubben ringde.
Ville:Hallå,vem fan är det????
Taxigubbe:blablabla
Ville:Du ska ge fan i Camilla,hon är bara 13 år!
Taxigubbe:Men hon sa att hon var 22
Ville:Camilla ljuger alltid om sin ålder och säger att hon är 22,23,24,alla åldrar!Du ska ge fan i henne annars ringer jag polisen. Du ska inte lura in små flickor i taxin.
Taxigubben:Jag lovar att jag inte ska ringa igen!!!
Ville: CAMILLA GÅ IN PÅ DITT RUM
Taxigubbe:blablabla
Ville:Jag ska straffa Camilla sen!

Sådär lät det ungefär+ lite annat smått och gott. Det var så djävla roligt,Sandra och jag låg dubbelvikta av skratt:) Det var verkligen dagens roligaste.Fifan. Efter det samtalet fortsatte vi att kolla på Terminator 2. Sedan köpte vi pizza och kollade på Boogeyman 3.Den var rätt läskig. Och ikväll ska jag, Åsa och Jasmine gå på 3D bio, My bloody Valentine. Mycket skräck på tapeten nu alltså,och jag är nöjdast av nöjdast!

1 kommentar: