ff

ff

välkommen till världens tuffaste paradis

Jag sitter och lyssnar på gamla låtar med Lars Winnerbäck, och kommer automatiskt att tänka på Natta. Jag saknar och älskar dig vännen,du är så himla vacker.

Tydligen har mina favoritband bestämt sig för att släppa nya plattor samtidigt,snacka om att inte ta hänsyn till min dåliga ekonomi. Först Manson, sedan HS,och imorgon är det Placebos tur. Iofs har jag inga större förhoppningar inför den skivan, jag hörde en låt i affären igår och jag tyckte inte den lät något vidare. Läste i en intervju att de hade peppat upp musiken en del,och det bådar inte gott tycker jag. Gamla hederliga Placebo ska det vara.

Jag vill åka till Arvika!Jag vill se Korn,Depeche,NIN,Thåström, och massor annat bra. Men jag har verkligen inte råd + att jag inte har ansökt om semester. Jaja,man kan inte få allt.

Nu ska jag ha en softardag fram tills jag ska till jobbet om några timmar. Det har faktiskt gått jättebra att jobba de här dagarna, vilket glädjer mig mycket:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar