ff

ff

Midsommarafton









Fredagen blev väl ungefär så soft och trevlig som jag hade väntat mig. Vid 2-tiden begav jag mig hem till Åsa. Vi mötte upp Karin och Jasmine i stan,sedan hade vi tänkt att åka till slottsskogen där det var något slags firande. Dessvärre så började regnet ösa ner, så vi slopade den planen. Istället åkte vi till Focus och handlade massa mat och sådant. Väl hemma hos Åsa började vi fixa krubbet, som bestod av vegitarisk lasagne. Jag satt mest och chillade,drack te,och snackade massa goja,men jag lyckades iallafall åstakomma någon typ av ostsås. Nåväl. Efter maten åt vi hallon och glass,sedan satt vi bara och pratade och hade det trevligt resten av kvällen. En lugn och skön midsommar med brudarna alltså. Tog en trevlig promenad från Åsa till brunnsparken senare på kvällen och jag tyckte att det kändes jättebra att vara nykter när alla andra var packade som as. Det var otroligt skönt att bara åka hem och lägga sig och läsa.Mysfaktor=hög.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar