ff

ff

I Want to Kill You Like They Do In the Movies






Jag antar att det är dags att göra någon slags uppdatering, och eftersom jag väntar på att klockan ska bli 12 så att paradise hotel(!!!!!)ska börja,så är väl detta ett ypperligt tillfälle.

I fredags var det min sista dag på östra. Eller inte helt och hållet, för jag ska fortsätta gå dit en gång i veckan. Men det blir ingen dagvård mer,och det känns förbannat konstigt. Jag vet inte ens hur jag ska kunna beskriva de här tre månaderna,vet inte i vilken ände jag ska börja ,hur mycket jag ska ta med. Så jag gör det enkelt för min förvirrade hjärna, och lämnar det åt sidan tillsvidare.

Nåväl.Fredagskvällen/natten var helt galet kul. Den började i parken med Helena och slutade i Surte(?).

Lördagen var soft och bra på många vis. Helena och jag åkte till Angered för att kolla på några kompisar som skulle sjunga med deras kör, sedan hängde vi i stan resten av dagen. Det var himla nice att bara strosa omkring i solen och snacka massa skit,kändes som en lagom "dagen-efter" sysselsättning.
På kvällen mötte jag upp Sandra och vi åkte hem till Ville. Igår morse vaknade jag i ett tält i skogen med Erik,Stefani och Ville.Ee. Ja av någon skum anledning bestämde vi oss för att åka ut till Eriks scoutpolare mitt ute i ingenstans. Varför nöja sig med Olskroken när man kan dra till Skene mitt i natten?Bara en spontantripp 7 mil bort rätt ut i helvetet sådär,varför inte! Det var iallfall en ganska flummig historia, och det var skapligt skönt att komma tillbaka till Göteborg igen,även fast vi faktiskt hade rätt kul:)

Idag var min första dag på jobbet. Tidigare under dagen innan jag skulle dit kändes det åthelvete fel, men kvällen blev rätt lyckad. Det var trots allt bara 3 timmar,och det var kul att se alla igen. Jag måste väl helt enkelt bara vänja mig.

Nu lyssnar jag på musik och laddar som sagt inför paradise hotel. sjukt kul att det ska börja igen,jag älskade tamejfan det när det gick:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar