ff

ff

Vi har det bra,vi här bak i bilen

















Igårkväll/natt var det bästa på länge.När jag hade slutat jobba vid 8 åkte jag hem till Sandra.Hon, jag och Amanda åkte vidare hem till Ville, där även Erik befann sig. Vi hade pratat om att vi skulle åka ut i Eriks båt,och pendlade mellan att vara rätt så på,och rätt opeppade. Sen kom vi fram till att vi skulle åka ändå,och att jag skulle köra så att de andra kunde dricka(?)Så vi körde ut någonstanns i skogen några mil utanför Göteborg(Erik körde tack och lov på vägen dit)där båten fanns placerad. Sedan började äventyret till sjöss!Vi satt mest i båten och flummade ett ganska bra tag,innan vi åkte till en ö och gick iland där. Det var skitkul att åka motorbåt,det var år och dagar sedan jag gjorde det sist. Väl på ön gjorde vi upp eld och satte igång grillen. Sedan satt vi där till långt in på natten/morgonen och käkade,pratade,skrattade och allting sådant nice. Frampå morgonkvisten styrde vi båten mot land igen,och åkte tillbaka till Göteborg. Jag knäckte min "köra-bil-i-Göteborg-oskuld" när jag körde hem,och det kändes väldigt roligt:)Kände mig grymt stolt,även fast resten av sällskapet verkade en smula skeptiska ibland:p Det var iallafall en toppennatt. Så skönt att bara vara ute och njuta av naturen med trevliga människor. Sommar is the shit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar