ff

ff

don't you smile like you smile 'less you mean it

.Söndag.

Jag är på väldigt bra humör idag,vilket glädjer mig mycket! Söndagar är ändå den dag i veckan då man tenderar att känna sig något mer fragil än andra dagar, men idag är jag bara glad och lycklig.Drömde en massa flummiga, flippade drömmar...vaknade hemma hos Åsa och kände mig förvånad, glad och trygg. Åkte dit igårkväll för att säga hej och vara lite social, för de hade fest där. Men varken Hanna eller Åsa var speciellt party, så folket drog ut på krogen och vi drog och fikade. Perfekt lördagsunderhållning:) Det var bara mjukisbrallorna som saknades för min del...fan,jag borde alltid ha med mig ett par i väskan! Nåväl, jag är iallafall mycket nöjd med min lördag. Eller med min helg överhuvudtaget förresten. Feelgoodhelg....

Har tänt ljus och rökelser och sitter och lyssnar på Tiger Lou. Det blev inte så mycket True Blood igår, för jag fattar verkligen inte hur man spelar upp det i vidioformat. Men det är 4 timmar kvar tills jag börja jobba, så tjaaaaaa...finns ju tid att suga på den caramellen.

Hoppas ni som läser detta har haft en bra helg<3



chokladbollarna på Grennwich är lätt dom göddigaste.
vi kollade på film i sängen innan vi skulle sova,men la ner det projektet då vi inte kunde hålla oss vakna.Otippat...or not:p

1 kommentar:

  1. hehe har du kommit på hur man spelar upp true blood filerna ännu? för jag tror att de ska gå att spela i vanlig media player men då kan du kanske inte lägga till undertexter. annars är VLC bästa att köra!!!!

    SvaraRadera