ff

ff

Torsdag

Och idag är jag ledig-tjohoo. Blev dessutom extra glad när jag kollade ut genom fönstret och såg att det var ruggigt väder ute..hej hej mysfaktor:) Blev dock mindre glad när jag såg att det låg en humla i mitt fönster. Reaktion-skrik. Måste sluta skrika,jag ger ju min stackars omgivning tinnitus.Jag får ta och göra något åt mina svaga nerver, det här funkar inte längre. Jo....skrek såklart ännu mer när jag såg att skithumlan rörde på sig. Som taget ur en skräckfilm.

Igår var vädret nice, så när jag slutat jobbet hängde jag med Hanna,Niklas och Åsa till Fiskebäck och badade. Fast det blev inte så mycket bad för det var skabbig botten som liknade kvicksand mest....(det var säkert det också)Men det var väldigt trevligt iallafall. När vi kände oss färdiga tog vi oss en promenad in till stan. Ah jag gillar verkligen Frölunda,tycker det ser jättetrevligt och fint ut:) Förersten blev jag sjukt imponerad av Frölunda centrum när jag vandrade omkring där...det är ju som Allum typ...eller nej-snyggare. Någon gång under promenaden flög det in i ett djur i min käft. Sådant är vidrigt tycker jag.

Nej om man kanske skulle kolla upp lite skolgrejer kanske. Men eeeeeeeeee det kanske kan vänta någon månad. Men jag tänkte att det kanske kunde vara kul att kolla upp schemat och meddela chefen om när jag kan jobba i höst. Iofs är chefen velig och luddig...så då kanske jag också kan vara det. Nej det får bli helt och hållet softish i några veckor till. Kolla mejlen är det mest avancerade jag tänker syssla med.

Nu ska jag gå och köpa en banan.

HEJ DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



1 kommentar:

  1. Saknar er oxå!! Hela den goa sammanhållningen å våra bra dagar där... Visst hade de vart kul med en uppföljningsdejt ngn gng! Allihopa å bara ha de trevligt, pussla lite oxå kanske ;P

    Men gissa om mitt hjärta fick hjärtsnurr när jag såg att kommentaren va från camilla!!!!? Mor min heter det samma och när jag igår loggade in på blogg, kom hon å satte sig brevid mig, konstaterade att jag hade många bloggar å eftersom hon bara vet om den ena, den du får länk till nu..., Gisses!! haha, uppvaknande iaf, nästan som humlan ;)

    Mysfaktor även här! Ta hand om dig, milla

    SvaraRadera