ff

ff

DAGENS SKIVA

What happened to, what happened to your smile
I haven't seen you, haven't seen you for a while




Den har varit dagens skiva MÅNGA dagar vill jag lova. Jag tycker den är otroligt peppande och jag har lyssnat på den både i mörka och ljusa stunder...alltid får den mig på bra humör. Förknippar den med diverse olika saker och den ger mig en bra känsla trots att vissa saker som jag associerar den med kanske inte är alltför positiva.Förresten känns den verkligen GÖTEBORG för mig:p

Har massa energi idag...vilket är väldigt trevligt. Nu vill jag ut och dansa. Men det är inte kväll och jag är dessutom ensam=inga bra kriterier för en utekväll. Får väl dra ut och jogga eller något. Oj det där var visst ett skämt(ett sådant som inte är ett dugg roligt) för jag hatar att jogga och energi eller ej, kan komma på tusen andra grejer som jag hellre skulle göra,som t.ex ligga med en sten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar