ff

ff

The Mystery Time Of Cold And Rain

Fick denna av min fru...använder den väldigt flitigt så det luktar nästan alltid nybryggt kaffe i lägenheten:)
Vi var i Näset och badade igår. Hanna hade dock skoskav och kunde inte gå...så Julia fick bära henne på ryggen.
...sedan hittade vi en vagn som Åsa körde henne i:p

Jag la alger i Julias hår,det såg ut som snor.



Dricker kaffe, målar naglarna, lyssnar på Johnossi, smsar,pratar i telefonen...japp,så ser min eftermiddag ut hittills. Hade tänkt att gå på torgmöte med FI på Järntorget men kände inte för det i regnet. Lite synd, det hade nog varit kul.

Nu ska jag platta håret och käka några mackor,sedan drar jag hem till Helena för vi ska på Sticky ikväll innan 9 och dricka billiga drinkar och shots...mums:)

1 kommentar:

  1. Tyvärr inte :( Jag åker till Kreta veckan efter, har inte råd med Stockholm.

    När ska vi ses?

    Puss <3

    SvaraRadera