ff

ff

Jag har vart kär men där jag är finns inget hjärta att ge bort

Tur att man har snälla vänner som är villiga att hjälpa till med ens skabbiga datorer....Nu är jag back on track och kan lyssna på Spotify, lägga in bilder och kolla klipp på YouTube...yey. Dessa saker kan tyckas vara ganska självklara...men för tillfället känns de lite lyxiga.Fick även några smarta tips om hur jag kan göra när datorn börjar fucka sig igen...men de har jag förstås redan glömt. Jag har en bakfull gräshoppas minne.....

Fick för mig att jag hade någonting på hjärtat som jag ville dela med mig av, men har redan glömt bort det,så det var nog inget viktigt.

Tvättar,surfar och försöker hålla mig vaken. Funderar på att tvätta håret innan jag drar till jobbet,men det verkar överambitiöst. Orka vara fräsch-eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar