ff

ff

I'm givin' it my all, but I'm not the girl you're takin' home

Min kuknacke till dator har blivit ÄNNU mer störd än den var innan....nu går det inte ens att föra över bilder från kameran. Och så säger den att jag har för lite utrymme på disken och att jag därför måste ta bort program, men när jag försöker ta bort program så säger den att det inte finns utrymme nog att göra det.ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.Frågetecken.

Åt helvete med bilderna då,kan ju beskriva dem istället.

Bild 1:bild på en kyrka som jag hängde utanför förut. Gillar den kyrkan skarpt,ligger vid järntorget typ.Jag var ute och promenerade och den fick bli mitt offer för kvällen.

Bild 2:Bild på mitt nya Rooiboste som jag köpt. Det kom in en gubbe på jobbet häromdagen och köpte Rooiboste och samtidigt passade han på att berätta en massa JÄTTEINTRESSANT fakta om detta te. Nej men vadå....lite intressant var det väl. Han sa bland annat att man sover bra av att dricka det...om man dricker en kopp 20 minuter innan läggdags så somnar man pang boom krash sen. Jag gick på den lätta och gick och köpte mig ett paket.Jaja, om inte annat så är det ett väldigt gott te så det var ändå en bra investering.

På tal om jobbet ja. Igår när jag gick omkring och torkade borden kollade jag ut och fick se en lite märklig sak. En man som satt på uteserveringen hade flyttat ett av borden och satt det på andra sidan staketet, mitt på trottoaren.Så där satt han och åt,helt och hållet felplacerad. Ofta. Jag påpekade detta för min kollega och han bara "vafan....!" + att x antal andra gäster satt och garvade och snackade om det....och några tog kort:p Så djävla fult, det såg verkligen skitdumt ut.Han ställde iallafall tillbaka bordet sen, tur för honom det..annars hade han fått med mig att göra.(uuuuuu shaking in my boots....)


Förresten älskar jag Robyns nya låt "Dancing on my own".Ingen nyhet direkt att hon är väldigt begåvad.


I'm just gonna dance all night
I'm all messed up, I'm so out of line
Stilettos and broken bottles
I'm spinning around in circles




G*O*D*N*A*T*T


hoppas ni som läser har haft en bra helg....själv är jag nöjd med min:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar