ff

ff

Empty Walls

Kom precis hem från stan, har drivit omkring där lite senaste timmarna. Hade tänkt att gå på maskerad med Emelie ikväll men bangar nu ändå. Velade som fan...och bestämde mig först för att gå. Stod i kön och skulle köpa peruk och kjol...men ångrade mig och bestämde mig för att skita i det ändå. Det är för mycket pengar helt enkelt. Skulle gått på runt 500 "herregud det får man ju en konsertbiljett för...minst" tänkte jag när jag stod där i kön. Kände slöseriångesten komma...just därför kändes det extra bra att banga i slutändan. Hann dock köpa djävulshorn och en sådandär gaffel på Bodega,men får väl spara det tills någon annan gång. De har nämligen inte bytesrätt eller öppet köp där...SUCKERS.

Den där tanken om konsertbiljett ja...när jag satt på bussen hem och lyssnade på radion fick jag höra att Serj Tankian(grymma sångaren från System Of A Down) ska komma hit till Göteborg i Augusti. Den 9onde tror jag att det var. Är skapligt sugen på att gå....frågan är om jag kan finansiera det. Jag får väl tänka på saken helt enkelt.Tycker Serj är het,han ser ut lite som Jesus. Och Jesus är/var snygg(ELLER HUR LOLLO)

1 kommentar:

  1. jesus är sjuuuuukt snygg! varför ser inte fler guys ut så nuförtin? tänk om man levde ca år 25, fan va mycke snyggt att se!!!

    SvaraRadera