ff

ff

Save It For A Rainy Day

Jag är väldigt nöjd med min lediga fredag:) Vaknade hemma hos Helena och blev glad när jag kollade ut och såg att det ösregnade.Mysigt!!!Dessutom perfekt dag för att hänga på stan.Vi var faktiskt på stan i 6 timmar, det är väldigt länge för att vara mig. Men jag var på shoppinghumör, vilket är ganska ovanligt.Jag blev bjuden på rosévin igår...ett väldigt gott sådant.
Blev också bjuden på nachos. Ja jag vet att det ser ut som att någon kastat upp,men de var asgoda.
Eftersom jag är så dålig på att ta kort när jag är ute jämt så tänkte jag iallafall göra det den här gången.Så roligt var det.
Helena och jag är kära i en kille som jobbar på Donken i Nordstan. Vi upptäckte honom häromdagen när vi varoch köpte cola. Han kan inte vara mer än 19-20 år och han har ett leende som är värt att dö för:p Han jobbade där inatt när vi var och käkade och vi dog nästan av hans charm. Vi var bara tvungna att lämna ett brev till honom.
Käkade lunch på parika idag...gööööött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar