ff

ff

Vals För Satan (Din Vän Pessimisten)


Jag letar efter det inlägg där jag dissade denna skiva, men kan inte hitta det. Jaja, jag tar iallafall tillbaka det jag skrev. Jag har lyssnat väldigt mycket på den de senaste veckorna och jag tycker den är otroligt bra! Tycker nog varenda låt är bra men det var "Hjärta" jag fastnade för först och mest.ÅÅÅÅ nu ångrar jag som fan att jag inte köpte biljetter till deras konsert i Göteborg...ska kolla om det finns några kvar men antar att det är kört. Kent är ett av mina favoritband och även om jag inte gillat dem hade jag förmodligen tyckt att de varit grymma live...för det är de verkligen.Har dock inte lyssnat något på senaste skivan,så det ska bli spännande.

2 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR Röd! Speciellt Idioter och Taxmannen, awesome!
    Pussen

    SvaraRadera
  2. Jadu...är glad att jag insett hur bra skivan är nu iallafall...bättre sent än aldrig...;)

    SvaraRadera