ff

ff

Jag vill vara bakis idag

Och anledningen till det är mycket enkel. Det är söndag,lite halvmulet väder, jag är ledig...men har ingen lust att hitta på något märkvärdigt, utan vill mest vara hemma i min ensamhet och ha det soft och bra. Och det är mycket mysigare när man är bakis:p Eller tjaaa...mysigt och mysigt. Men för en gångs skull(händer inte alltför ofta)känner jag för att bara sitta och glo på film hela dagen, och eftersom jag för det mesta är för rastlös för att palla det,
så skulle jag behöva en touch av illamående och trötthet för att få in den rätta, avslappnade känslan.

Hursomhelst. Svårt att bli bakis av 2-3 öl, så där sprack den planen.

Ska dra och hyra New Moon sen...vill hinna se den en gång till innan jag ser Eclipse. Yey!!!!

2 kommentarer:

  1. hahah lol du hade kunnat byta plats med mig den dagen den var hemsk fattar inte varför jag inte tålde mer drack inte ens mycket :P

    SvaraRadera
  2. haha ofta du spyr av INGENTING...:p

    SvaraRadera