ff

ff

Älskar listor...snott av Elin.


1. Stänger du av mobilen när du sover? Nope, sällan. Skönt med lite sällskap va.
2. Vem såg dig senast naken? Den som senast såg mig naken.
3. Hur såg du ut på högstadiet? Lite mindre boobs? Lite svartare hår? Förändring är överskattat.
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Lite hängigare boobs? Lite gråare hår? Förändring är överskattat.
5. Hur var du på dagis? Offer.
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Olika, beroende på sinnesstämning. Men rätt bra, tror och hoppas jag.
7. Har du celluliter? OOja.
8. Biter du på naglarna? Jorå.
9. Har du något handikapp? Jag är typ blind på ena ögat. Räknas det som handikapp? Det känns som så i alla fall!!!!
10. Är du rädd för att få hängbröst? Tycker att många av mina rädslor är ganska onödiga. Men att ha DET som rädsla vore fan att ta priset. Förresten kan väl det mesta räddas med en stabil gipsbinda. Förresten igen...jag har redan hängbröst. Är detta något som skrämmer mig? Nej.
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Tvåkönad.
12. Svär du? Ja ditt kukhöve, det gör jag.
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Jag träffar dem så sällan, närmare bestämt aldrig! Skulle jag göra det, skulle jag vara trevlig ja.
14. Hur homo är du på en skala 1 - 10? Hm, en trea. Fyra. Femma. Eh.
15. Tror du på utomjordningar? Såklart!
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut? Åh va svårt!!! Ett alternativ skulle kunna vara stuvade makaroner med sjukt mycket ketchup.
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Döda kreatur. Förutom det är jag inte ett dugg kräsen!!!!!
18. Har du blivit arresterad? Naj.
19. Ljuger du? Ibland, ja.
20. Har du kysst en polis? Nej. Men minst en som vill bli polis.
21. Är du rädd för Securitasvakter? Nej, har själv haft planer på att bli en av dem:)
22. Har du någonting att dölja? Ja.
23. Vad har du på din nyckelknippa? Nycklar. Och en nyckelring som det står " I LOVE MY HORSE" på, som jag fått av Helena.
24. Är du / har du varit gift? Nej.
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Ja, om han visade sin tacksamhet.
26. Kan du laga cyklar? Nej. Orkar aldrig lära mig.
27. Kan du fixa med bilar? Nej. Orkar aldrig lära mig.
28. Brukar du köra om? Ha, knappast. Vågar ej. Brukar däremot bli omkörd hela tiden.
29. Kan du baka bröd? Ja! Enkla recept. Funderar på att göra det ikväll faktiskt. Ska jag?
30. Vet du hur man frostar av en frys? Nej. Pinsamt, jag vet! Har inte frostat av frysen sedan jag flyttade in i min lägenhet. Ooops.
31. Vilken tvserie skulle du helst leva i? Melrose Place.

6 kommentarer:

  1. Tyckte också frågan om rädslan för hängpattar var sjukt... keff. Varför skulle man vara rädd liksom? Som om sexigheten och snyggheten försvinner när brösten börjar sloka.
    Och Milla, hur kan man inte veta hur man frostar av en frys? ;)

    SvaraRadera
  2. INDEED!

    Jo men alltså...jag tror jag vet ungefär hur man gör. Är mest lat när det gäller vissa saker:)

    SvaraRadera
  3. haha åh. tack. nej jag är ju den vithåriga med röd tröja ju! ;)

    SvaraRadera
  4. haha du har ju fan inte hängpattar!!!!

    SvaraRadera
  5. Jo det har jag, du har ju inte sett dem när jag inte har bh!!!!....:p

    SvaraRadera
  6. haha, jag älskar dig milla och dina fantastiska svar!!!

    SvaraRadera