ff

ff

I Will Always Be Your Soldier

Thirteen years old, lipstick and boys
I never knew how lucky I was to have you
The great teenage depression our domestic civil war
And I think back you were the one to pull me through
Yeah what it comes down to is you are the one who truly understands
Wherever you go I hope that you know that I'm at your command


Har precis pratat med min kära syster i telefonen, och är i vanlig ordning väldigt glad och tacksam efteråt. Alltid har hon så mycket bra och peppande saker att säga. Alltid har hon haft. Antar att hon förmodligen alltid kommer att ha.

Det bästa- hon kommer förmodligen att flytta tillbaka till Sverige runt nästa sommar:) Helt djävla underbart. Helt djävla underbar är också min pappa som bokat en resa åt oss till Australien i sommar:) Han har verkligen tänkt på allt också, mat och sådant som faktiskt nästan är det viktigaste!!!:p Det ska bli så SKÖJ.
Tycker dock det är väl elakt att äta kängurus, så det tänker jag icke göra. Men gärna spindlar, ormar och en ödla röd (om jag skvallrar blir jag väldans död)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar