ff

ff

Torsdag

Min värme+ varmvatten är borta tills imorgon pga någon läcka..= anledning att slippa diska och duscha! Båda d- grejerna är ju rätt jobbiga ändå så I do not mind direkt........................................................................
Bara det kommer tillbaka när de säger att det ska göra det. Kan ju inte gå omkring på UB bland alla portföljer, glasögon och spetsiga skor och stinka svett. Fast man kan ju faktiskt på ett sådant ställe inta rollen som galen professor med ostabil hygien och spretigt hår...funkar säkert det med. Idag när jag var där såg jag en gammal lärare som jag hade när jag pluggade engelska. Så sjukt snygg. Röd som rödaste blod i ansiktet>>>JAG. Jaja, förutom ett eller två besök på UB tänker jag nog faktiskt inte lämna Hisingen i helgen, så himla sköööönt. Bara vara hemma. Plugga och ro om mig själv. Se på dålig helgunderhållning på tv kanske. Eller kanske inte. Skönt ska det bli i alla fall. Kommer säkert lyssna på All By Myself med Celine Dion. Perfekt!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar