ff

ff

There's a riot inside me breaking out/ Building up/ crashing down


Jag avvek från mitt löfte att inte lämna Hisingen i helgen, fast vad gör det å andra sidan....(?) Det var ju inte ens ett löfte, mer något som jag trodde att jag skulle känna/inte känna för. Men ville hellre åka in till stan och kolla in Universal Poplab. Feelgood musik när den är som bäst! Förresten tycker jag Christer är så himla söt. Sångare Christer= Christer i P3 (för den som inte visste och kanske heller inte brydde sig.) Gillar Christer både som person och som radioprogram. De var i alla fall riktigt grymma. Nu har jag skrivit CHRISTER fyra gånger, nu får jag ge mig.

Bra sak som hände under kvällen var att Åsa kom till Sticky också. Min fina vän och granne. Förra helgen kom hon upp till mig med en paj som hon hade bakat :) Hon är så rar, den där tjejen. Och så vet hon minsann att vägen till mitt hjärta går igenom magen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar