ff

ff

Enkät


1. Har du haft gruppsex? Nej inte ännu, men har funderat på det i många år! Målet är att ha det avverkat innan jag fyller 25.
2. Hur var det i sådana fall? Detta kan jag därmed inte svara på, MEN min förhoppning är givetvis att det kommer att vara fantastiskt när det väl inträffar.
3. Brukar du fantisera om det? Ja, med jämna mellanrum. Tillexempel när jag går till min lokala Hemköpsbutik. Där finns en mängd potentiella platser och personer som ger material för mina fantasier. Jag hoppas att det faktum att jag brukar mitt Hemköpskort väldigt flitigt ger mig vissa förmåner.
4. Skulle du kunna ha det om du inte haft det? Med avseende på föregående svar...Ingen tvekan om saken! Man bör vidga sina vyer. Dessutom börjat det kännas uttjatat med bara en partner åt gången.¨


Svaren får man lov att ta med en nypa salt. I själva verket får jag rätt obehagliga associationer när jag tänker på fenomenet gruppsex, kommer bara att tänka på en Charles Manson film jag såg en gång, (och som jag kanske eventuellt äger..) som innehöll många scener med märkliga sexuella orgier.

Charles Manson= knark, smuts, död.
Gruppsex= knark, smuts, död.



Nu ska jag dra till akuten och se om de kan stampa min rygg till rätta.

1 kommentar: