ff

ff

When everybody else refrained/ My uncle Johnny did cocaine/ He's convinced himself right in his brain/ That it helps to take away the pain

Nu har jag gjort det jag längtat efter att göra hela dagen, nämligen spolat av mitt badrum. Alltså, man tar bort alla grejer som är i vägen, tar duschslangen och totalsprutar ner hela badrummet. Väldigt kul och väldigt fräscht :p Fast varning såpa är fan svinhalt, så håll i dig.

Det har varit en låång skoldag idag, är trött som ett as.
När vi kom in i grupprummet som vi hade bokat idag hade någon skrivit " Delad glädje är dubbel glädje" med ett stort hjärta runt. Skitsnack sa vi, och bytte ut det som stod skrivet mot ett mer realistiskt budskap. Tjaaaa. Vi är mest väldigt trötta pga skittrist skoluppgift.
Men vi har i alla fall en maskot! Min hund Göte när han var valp. var han söt. Saker förändras, bara att acceptera.




Nu ska jag ta en dusch. Sedan ska jag väl lyssna på någon emo musik och dricka vin. Eller kolla på O.C. Fast det är ju också rätt emo.
Trevlig djävla helg.

1 kommentar: