ff

ff

Det smakar plast, rök och sprit i din mun/ När du pratar verkar du jättedum, och du är alldeles för ung

Kollade precis på senaste avsnittet av "Mauros & Pluras Kök", eftersom att min loverboy Markus Krunegård var gäst. Tyckte i alla fall det var ett väldigt underhållande program. Inte alls lika tråkigt och formellt som matlagningsprogram ofta kan vara, utan mer munhuggerier och allmänt skönt snack. Förresten älskar jag att Plura Jonsson röker hela tiden och att han står barbröstad och hackar grönsaker. Och jag älskar att Mauro Scocco ser så djävla tjurig ut. De utgör ett bra team, de där två.

...Och så älskar jag Markus, i vanlig ordning. Det kommer nog att kännas ganska bra ändå om jag blir olyckligt kär i en " vanlig" människa och kan påminna mig själv om att jag egentligen är kär i en kändis och att den "vanliga" människan och alla andra människor bara är substitut för han som jag egentligen är kär i...:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar