ff

ff

Jag red/Du red/Tynne red

Här vill man finna vackra, natursköna bilder på Tynnered och detta är resultatet? Fint ändå att Tynneredsborna har förstått det vackra i eld.
Var i alla fall hemma hos Luulu igår och drack vin. Blev också bjuden på nybakat bröd (shake & bake yeah). Vin och bröd, kunde inte passat bättre till mitt tillfälliga Jesus mood!

Som vanligt-väldigt intressanta diskussioner! Och mitt i allt snack, en polisbil som susar förbi med syrener på. Tynnered <3
Vi planerade att vi ska dra ut på krogen i Adidasbrallor någon kväll. Adidasbrallor är de snyggaste brallorna i världen, våga fan inte ens påstå något annat!!!!!!!!!!
Ja så drack vi vin ja, och jag ville spy och gick in på toa, men varnade först Lollo för att det möjligtvis kunde låta lite roligt, det gjorde det, Lollo skrattade, jag skrattade. Lyckades inte leverera så mycket spyor...mest märkliga, höga zombieljud. Alltid dessa kräkljud från min sida, hej hej diskretion.

När jag googlade "Tynnered" kom det även upp bilder på Björn Rosenström, han är tydligen född där...wohoo. Passande, då jag och min girlfriend Helena ska gå till parken och kolla på honom ikväll:) Är dock sjukt trött, frågan är om man hinner ta en tupplur.

1 kommentar:

  1. Jag hade gjort nästan vad som helst för att få se en polisbil med syrener på, Kodak-moment :)

    SvaraRadera