ff

ff

ÅH VAD JAG MÅR ILLA

Delvis beror det på att jag drack 4-5 öl igår. Det är många för att vara jag. Det beror också på att jag har knäckt min äta-skitstor-kanelbulle-i-Haga oskuld...och det känns som den jäserjäserjäser i min kropp(särskilt halsen)och kommer ploppa ut genom öronen snart:p Men den var god....degig och kladdig som sig bör!!!!!!!!

Igår var jag på Saturn(popklubb på Haket)dansade och ja precis, drack öl då. Det var skitkul iallafall! Har inga bra minnen från Haket...eller rättare sagt jag har typ inga minnen därifrån då jag alltid varit snorpackad. Men det var jag inte på långa vägar nu...därför kunde jag verkligen uppskatta stället. Väldigt mysigt, schysst folk,bra musik...:) Fick mersmak av all pop och tillbringar dagen med att lyssna sönde BDskivor:)


oh misery a place in me
oh misery a place in me
badi bap bap bap
badi bap bap bap





( Känns som att Broder Daniel är mycket ond bråd död, blod svett och tårar, mörkermörker misär... +mycket oooooo och mycket yeeeeah. Men det är ju lite det som är charmen,eller hur?????)


2 kommentarer:

  1. haha härligt - jag såg också till att knäcka den oskulden i somras, och det var värt allt jäsande! :)
    faktum är att de har gigantiska bullar på ett ställe här i uppsala också, jag börjar misstänka en konspiration..
    låter som att du haft en härlig helg! själv har jag inte varit ute i gbg så mycket alls, flyttade ju därifrån när jag var 18. haket tror jag inte jag har varit på. men har hört att det är mysigt :)
    kramkram

    SvaraRadera
  2. bd är grejer det, lite nostalgisk att lyssna på :)

    stefani

    SvaraRadera