ff

ff

I can't control my hope I can't control my dreams

Jag lyssnar på Laakso, dricker kaffe och funderar på vad jag ska göra med den här kvällen. Senare ikväll ska jag ut och dricka öl, så mycket vet jag. Vad som händer innan dess är en luddig fråga som inte har något svar än sålänge. Antingen drar jag hem till Åsa och snackar skit, eller så hänger jag här hemma och typ softar.Jaja.
Hade en väldigt rolig kväll igår iallafall! Först hjälpte jag Steffi att flytta, vilket var rätt roande och flummigt:) Sedan åkte jag hem till Åsa....vi drack jäger och sjöng snapsvisor:p Jag ville pröva på "Skål" då jag har hört talas om att det ska vara ett mysigt ställe...så vi gick dit och det var nice. Och en stor stark var inte bara en stor stark, utan en skitstor stark. Vi drog vidare till Rockbaren...där vi blev medbjudna på efterfest. Fast det var ingen fest direkt...och jag var trött så jag la mig och sov(och drunknade i katthår!!!!)för att ha något att göra tills vagnarna började gå igen.Oj nu fick jag ont i min mage. Jag kanske är laktosintolerant,det verkar ju vara väldigt mycket på tapeten dessa dagar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar