ff

ff

Like a wedding on a rainy day

Bröllop var väl ungefär det sista jag kände för när jag vaknade i lördagsmorse efter en ganska bitter kväll och en natt med jobbiga drömmar som inkluderade kärlekstjafs. Men efter lite övertalning drog jag på mig någon gammal vit kjol, sprayade håret med torrshampo(jag tänker bara tvätta håret på mitt egna bröllop!)och mötte upp några vänner vid Nisses för att åka och kolla på min före detta arbetskamrat Tommys bröllop. Ett bra beslut måste jag säga, för det var verkligen vackert. Extra + i kanten var att de spelade en låt från Ronja Rövardotter när de vandrade ut ur kyrkan. "Åh va jag blev sugen på att dra hem och kolla på Ronja nu!!!" tänkte jag....men när jag kom hem kände jag inte för Ronja utan för en promenad. Så jag ringde Elin och frågade om hon skulle till stallet efter jobbet, vilket hon skulle..så jag traskade bort ditåt istället. Det var mysigt med alla djur..men framförallt var det så otroligt skönt att prata ut massa med henne. Har knappt träffat henne någonting sedan vi slutade jobba ihop då de ändrade om massor i våra scheman. Jag har verkligen känt mig frustrerad över situationen på jobbet men inte haft någon att snacka med det om. Så därför var det underbart att bara spy massa galla tillsammans med Elin. Det är fan skrattretande hur saker sköts på det där stället . Jaja, jag har två dagar kvar att jobba sedan ska jag antagligen bara jobba varannan fredag, om jag inte slutar helt förstås. Sådana beslut får vänta, nu vill jag bara chilla fram tills skolan börjar om en vecka!!!


PÖZZZZZZZZZZZZZ
Hanna och Anna.
Angeredsbron är extra fin på kvällen....:)

VILLE.Elin frågade om jag ville komma och rida på honom någon dag och det låter faktiskt väldigt lockande!Djeeeehaaa.
Kanin.Kanin.Kanin.Kanin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar